понедельник, 20 января 2014 г.

Рефлексія модулів 1-2

                 Ось і розпочалось наше навчання.Я ознайомилася з технологіями Web 2.0, електронним довідником та ознайомилася з планом роботи.
 Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що проєктні технології можна застосовувати до кожного предмету, визначитися із власними цілями в проекті,  а по його закінченню - як організовувати всіх учнів в проектну діяльність. Думаю, що я буду використовувати цей метод в своїй роботі. Я навчилася створювати блог, де я можу записувати свої враження від навчання в проекті " Відкритий світ".
                  Робота з модулем 2 допомогла мені зрозуміти, що метод проектів є дуже ефективним, оскільки він охоплює всіх учнів роботою в залежності від рівня їхнього розвитку та стилю навчання. Завдяки йому розвиваються навички мислення вищих рівнів: аналіз, синтез, оцінювання, що в свою чергу дозволяє підвищити мотивацію до навчання, тому що учні застосовують свої здібності та працюють командою .


Комментариев нет:

Отправить комментарий